ads

Monday, April 30, 2012

Jawatan Kosong Majlis Daerah Gerik (MDG)

Jawatan Kosong Majlis Daerah Gerik (MDG)
Permohonan adalah dipelawa daripada warga negara Malaysia (keutamaan kepada rakyat Negeri Perak) yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan dan berkelayakan serta berinovasi untuk mengisi jawatan berikut:-
Bil.Skim PerkhidmatanGred GajiTaraf JawatanKekosongan
1.
2.
3.
4.
5.
Penolong Pegawai Penilaian
Pembantu Tadbir (P/O)
Pemandu Kenderaan
Pekerja Awam
Penolong Pegawai Tadbir
W27
N17
R3
R1
N27
TETAP
TETAP
TETAP
TETAP
TETAP
1
1
1
3
1

PERMOHONAN

Semua permohonan hendaklah dibuat di dalam borang yang boleh didapati di Pejabat MAJLIS DAERAH GERIK atau menyertakan sampul surat berukuran 23cm x 10cm yang beralamat sendiri dan bersetem RM1.00 atau layari laman web MDG di www.gerik.gov.my. Tarikh tutup permohonan ialah pada 31 Mei, 2012.

(a) Semua permohonan hendaklah dikemukakan kepada:

YANG DIPERTUA,
MAJLIS DAERAH GERIK,
JALAN HAJI MEOR YAHAYA,
33300 GERIK,
PERAK DARUL RIDZUAN.


(b) Pemohon-pemohon yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan, Badan Berkanun dan Pihak Berkuasa Tempatan hendaklah membuat permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut peraturan 17: Peraturan-Peraturan Pegawai Awam (Pelantikan, Kenaikan Pangkat dan Penamatan Perkhidmatan) 2005 dan pastikan Kenyataan Perkhidmatan yang dikemaskini serta Laporan Nilaian Prestasi Tahunan yang terakhir dikepilkan.

(c) Pemohon yang berjaya akan dimaklumkan melalui surat atau telefon bimbit yang diberikan. Bagi permohonan yang tidak mendapat apa-apa jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup adalah dianggap tidak berjaya.
Klik link dibawah untuk muat turun :-

Newer Post Older Post Home
kongsikan dan hebahkan di facebook anda supaya rakan-rakan serta saudara-mara dapat mengetahui info tersebut :)
Disclaimer:
All job ads and career information published in the Jawatankerajaan.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives Jawatankerajaan.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

Jawatankerajaan.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. We also not be liable for any losses when using the information in this blog.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More