ads

Friday, April 27, 2012

Jawatan Kosong Lembaga Getah Malaysia (LGM) | Vacancy in Malaysia Rubber Board (MRB)



Lembaga Getah Malaysia (MRB) merupakan badan yang bertanggungjawab terhadap industri getah di negara ini. LGM ditubuhkan pada 1 Januari 1998, hasil gabungan Institut Penyelidikan Getah Malaysia (RRIM), Lembaga Penyelidikan dan Kemajuan Getah Malaysia (MRRDB) dan Lembaga Pasaran Getah Malaysia (MRELB) untuk meneruskan usaha memajukan serta membangunkan industri getah seperti yang dilakukan selama 78 tahun yang lalu. Kemajuan R&D dalam getah asli (NR) yang telah dicapai oleh RRIM juga telah meninggalkan impak terhadap industri NR Malaysia dan negara-negara pemprosesan NR yang lain.

Permohonan dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan mempunyai komitmen yang
tinggi untuk berkhidmat di Lembaga Getah Malaysia dalam jawatan seperti berikut:

1. Pegawai Tadbir

2. Penolong Jurutera

3. Penolong Pegawai Penerangan


Tarikh Tutup Permohonan: 30 April 2012

Newer Post Older Post Home
kongsikan dan hebahkan di facebook anda supaya rakan-rakan serta saudara-mara dapat mengetahui info tersebut :)
Disclaimer:
All job ads and career information published in the Jawatankerajaan.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives Jawatankerajaan.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

Jawatankerajaan.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. We also not be liable for any losses when using the information in this blog.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More