ads

Wednesday, December 19, 2012

Program Pendidikan Kemahiran Ketukangan TNB 2012 2013


Program Pendidikan Kemahiran Ketukangan TNB 2012 2013

Program Pendidikan Kemahiran Ketukangan (PPKK) Kemasukan 2012/2013

Maklumat Lanjut

Tenaga Nasional Berhad mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon mengikuti Program Pendidikan Kemahiran Ketukangan (PPKK). Latihan intensif dalam kelas dan latihan di tempat kerja (On Job Training) selama enam (6) bulan akan dijalankan di TNB Integrated Learning Solution Sdn Bhd - ILSAS, Bangi dan di Stesen/Jabatan TNB yang lain.

Peserta yang terpilih akan diwajibkan menandatangani satu dokumen perjanjian penajaan pengajian TNB. Semasa di TNB Integrated Learning Solution Sdn Bhd - ILSAS, peserta program akan dibayar Elaun Sara Diri sebanyak RM60.00 sebulan manakala makan/minum serta penginapan asrama disediakan. Peserta akan di bayar Elaun Sara Diri sebanyak RM25.00 sehari semasa menjalani latihan di tempat kerja (On Job Training - OJT) di stesen/jabatan TNB terpilih.

Peserta yang berjaya menamatkan program akan diberi pertimbangan ditawarkan jawatan Tukang Tingkatan Biasa “B” gred TT05 (RM1,100 – RM2,150)

 Pemohon-pemohon yang disenarai pendek akan dijemput ke sesi pemilihan bagi tujuan untuk menentukan kesesuaian mereka dengan program yang dipohon.

Sekiranya permohonan tidak dijawab dalam masa 6 (enam) bulan dari tarikh tutup iklan, permohonan dianggap tidak berjaya.

Bidang Tugas

Syarat Kelayakan

1. Memiliki Sijil Kejuruteraan Elektrik / Elektrik dan Elektronik dari Politeknik/Kolej Komuniti dengan CGPA diantara 2.00 hingga 2.49 atau Sijil MLVK/SKM Tahap 2 & 3 (Elektrikal) atau Sijil Pendawaian (PW 2/PW 3/PW 4) atau Sijil Penjaga Jentera (Chargeman) AO dan A1.

2. Memiliki Sijil Pelajaran Malaysia atau Sijil Pelajaran Vokasional Malaysia (SPM/SPVM) dengan syarat minimum lulus enam (6) mata pelajaran termasuk tiga (3) mata pelajaran berikut :

· Bahasa Melayu
· Matematik
· Sains/Fizik

3. Umur tidak melebihi 27 tahun pada 31 Disember 2012.
4. Sihat tubuh badan dan tidak rabun warna.
5. Anak-anak pekerja/pesara LLN/TNB yang memenuhi syarat syarat di atas digalakkan memohon.
6. Tawaran ini terbuka kepada calon-calon lelaki sahaja.

Tarikh Tutup: 19 Dec 2012

Maklumat lanjut dan permohonan sila klik sini

Newer Post Older Post Home
kongsikan dan hebahkan di facebook anda supaya rakan-rakan serta saudara-mara dapat mengetahui info tersebut :)
Disclaimer:
All job ads and career information published in the Jawatankerajaan.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives Jawatankerajaan.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

Jawatankerajaan.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. We also not be liable for any losses when using the information in this blog.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More