ads

Friday, April 20, 2012

Keputusan Kemasukan Program Matrikulasi bagi Sesi 2011/2012 Boleh di Semak mulai 25 April ini

Bahagian Matrikulasi Kementerian Pelajaran Malaysia akan mengumumkan keputusan calon yang berjaya untuk mengikuti program matikulasi bagi sesi 2011/2012 pada 25 April.

Dalam satu kenyataan, kementerian itu berkata semua pelajar lepasan SPM 2011 yang membuat permohonan sebelum tarikh tutup 10 oktober tahun lalu boleh menyemak keputusan mereka di laman web KPM http://www.moe.gov.my/


Pendaftaran pelajar untuk program Matrikulasi akan diadakan pada 28 mei ini dan pelajar yang berjaya dikehendaki mencetak sendiri surat tawaran, panduan pendaftaran, dokumen peribadi pelajar dan borang perjanjian pelajar (dua salinan).


Bagi calon yang tidak berjaya, rayuan boleh dibuat dilaman web KPM yang sama mulai 25 April ini sehingga 13 mei 2012.

Newer Post Older Post Home
kongsikan dan hebahkan di facebook anda supaya rakan-rakan serta saudara-mara dapat mengetahui info tersebut :)
Disclaimer:
All job ads and career information published in the Jawatankerajaan.blogspot.com is intended to assist you in finding job vacancies in the government sector and private sector, this blog is above initiatives Jawatankerajaan.blogspot.com and no relation to any departments and companies.

Jawatankerajaan.blogspot.com not guarantee the accuracy, errors and changes the information published. We also not be liable for any losses when using the information in this blog.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More